I'll have to pass on that one. Between my birthday, my gf's birthday, my youngest daughter's birthday and christmas party, december is a pretty busy month.But if you offer one in january so that we can all go cry at the amount on our credit card (christmas gift), then I might be there
Benoit c'est beau, we are bilingual here lol Avez vous des dates mes amis? Le 17 decembre? Sinon le 7 janvier? Comme Benoit a dits le "after Christmas" party ?
Genvibe Global Moderator
MOTM September 06 & July 09
VOTM April 06
Neptune Vibe 2003 (7-10-2003 - 9-14-2010 vendu/sold)
Mazda3 GX 2008 (9-14-2010 - 5-09-2014 vendu/sold)
Matrix XR 2010 (5-09-2014)
Wow... I am really lost! What is this thread about? I no speaka french!
Jen's Vibe:: 2004 two-tone base in Frosty :: Automatic :: Exhaust Tip :: Rear Bumper Protector :: Cargo Nets :: Rear Cargo Mat :: Rear Cargo Cover :: "You just got passed by a wagon " decal :: Red glowing "No Smoking" plug in cigarette lighter ::
Ahhhh..... LOL I knew it had to do something about Christmas since I saw "Noel". To answer the question, NO since I don't like beer and I don't like the cold either!
Jen's Vibe:: 2004 two-tone base in Frosty :: Automatic :: Exhaust Tip :: Rear Bumper Protector :: Cargo Nets :: Rear Cargo Mat :: Rear Cargo Cover :: "You just got passed by a wagon " decal :: Red glowing "No Smoking" plug in cigarette lighter ::
Quote, originally posted by Jaycie685 »Ahhhh..... LOL I knew it had to do something about Christmas since I saw "Noel". To answer the question, NO since I don't like beer and I don't like the cold either! Cold? Its not cold here BTW been to San Diego 6 times and I love it every time
Genvibe Global Moderator
MOTM September 06 & July 09
VOTM April 06
Neptune Vibe 2003 (7-10-2003 - 9-14-2010 vendu/sold)
Mazda3 GX 2008 (9-14-2010 - 5-09-2014 vendu/sold)
Matrix XR 2010 (5-09-2014)
En parlant de loader sa carte de credit, je viens de me payer un set de HID (pas encore installe). Et probablement, pour noel, un cadeau pour moi de moi-meme un short shifter de TWM... A ce rythme, il restera plus de place sur la carte pour une biere
Quote, originally posted by xrs06 »En parlant de loader sa carte de credit, je viens de me payer un set de HID (pas encore installe). Et probablement, pour noel, un cadeau pour moi de moi-meme un short shifter de TWM... A ce rythme, il restera plus de place sur la carte pour une biere J'ai hate de voir ton hid,et on comparera ton hid avec les luminics,si un jour on les aurais bien sur durant le prochaine meet.Et,ne t'inquiete pas,on te payera une bonne biere.
Quote, originally posted by xrs06 »En parlant de loader sa carte de credit, je viens de me payer un set de HID (pas encore installe). Et probablement, pour noel, un cadeau pour moi de moi-meme un short shifter de TWM... A ce rythme, il restera plus de place sur la carte pour une biere on a vraiment le même budget! tout ce que je me suis offert pour Noël, c'est ça! Merci àMike pour le lien
Ca tombe bien car tu en parlais justement lors du dernier meet. Good for you! De toute facon pour le gros "budget", il vient pas de moi mais de ma blonde...